שאלות נפוצות

אנחנו קבוצה המעוניינת לצאת למסע אבל מתלבטים לאן ומה לכלול בו. האם ניתן להתייעץ עמכם?

לחברת בעקבות ניסיון רב בהתאמת מסעות שונים ותכנים מגוונים. הצוות שלנו ישמח מאוד לקבוע אתכם פגישת ייעוץ, תכנון והכוונה – ללא שום התחייבות מצידכם.

נרשמנו למסע מטעמכם ובשל אירוע לא צפוי אנו נאלצים לבטל השתתפותנו. האם ניתן לבטל השתתפות ובמה זה כרוך?

לכל מסע מדיניות ברורה בנושא ביטולים ודמי ביטול. עם זאת, במקרים חריגים אנו עושים את המירב על מנת להקל ולבוא לקראת הלקוח לפנים משורת הדין במידת האפשר.

אנו מקפידים על "חלב ישראל" ו"פת ישראל" גם בחו"ל – האם אתם נותנים לכך מענה?

כל המסעות של חברת בעקבות הינם ברמת כשרות מהודרת כדי שכלל הציבור יוכל להרגיש “בבית” במהלכם וליהנות מהאירוח האיכותי והמוקפד – כולל בכל היבטי הכשרות הנדרשים. במסעות מוגש חלב ישראל ופת ישראל וכשרות המזון מהודרת, כאמור.

נרשמנו למסע. כיצד עלינו להיערך ומה להביא עמנו?

זו אחת השאלות החשובות לקראת היציאה היות והתארגנות נכונה תאפשר לכם להפיק מהמסע את המירב. לנוחותכם, הכנו עבורכם קובץ מפורט ובו המלצות, הנחיות וטיפים לפי נושאים (מטבעות, דרכי תקשורת, מזון, כשרות, שבת ועוד). תוכלו להוריד את הקובץ בלחיצה על הקישור . אם עדיין יש לכם שאלות – מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות.

אנו משפחה מסורתית המקפידה על שמירת שבת ונרשמנו למסע שלכם הכולל גם שבת בחו"ל. האם המסע יתאים לנו?

כחלק מתפיסת האיכות של המסעות שלנו, בחברת בעקבות כלל המסעות מותאמים גם לשומרי שבת ומצוות. בכלל זה, אנו מקפידים על שמירת השבת הן במרחב הציבורי והן בבתי המלון. מנהל המסע המלווה את הקבוצות ינחה אתכם בשטח כיצד לנהוג בכל הנוגע לשהייה בחו”ל בשבת.

זו הפעם הראשונה שלנו שאנו יוצאים למסע כזה בחו"ל. מי מלווה אותנו? מי מכווין אותנו?

המסע אליו אתם יוצאים תוכנן בקפידה על-ידי צוות בעקבות. על מאפייני המסע שבחרתם הותאם הצוות המלווה, כגון: מדריך, מנהל מסע, הצוות החינוכי, היסטוריון, צוות מוסיקלי, רופא, מאבטח, מע”ר וכיוצא בזה. אתם “בידיים טובות”!

אנו מצטרפים למסע של קבוצת כוכב השחר. האם נוכל לבקר באופן פרטני בעיירה בינדין שבפולין בה נולדו הוריי?

מסלול המסע הקבוצתי נבנה על פי הבקשות והצרכים של הקבוצה כולה. עם זאת, קיימת, בהחלט, אפשרות שתפרשו באופן פרטני מכלל הקבוצה ותבקרו באופן עצמאי בעיירת הולדת הוריכם. אנו נסייע בכל הנדרש לכך (ייתכן שהדבר יהיה כרוך בתשלום נוסף) – אנא היו עמנו בקשר בימים הקרובים.

היינו מאוד רוצים להצטרף למסע של 'בעקבות' אבל להגיע עצמאית בטיסה שאנו נארגן. האם זה אפשרי?

אנו בחברת בעקבות גאים בכך שהמסעות מופקים מ-א’ ועד ת’ – כולל הטיסות, הארוחות ובתי המלון. על אף האמור, במידה ותבחרו לטוס עצמאית ולהצטרף למסע עצמו – הדבר אפשרי בהחלט.

עם אלו בתי מלון אתם עובדים? מאד חשובה לנו רמה גבוהה.

רמת המלונות והשירותים הנלווים מותאמים לכל קבוצה על פי דרישותיה וצרכיה הספציפיים (וכמובן, על פי התקציב). ככלל, אנו עובדים עם מלונות ברמות שונות ומתחייבים לבחור עבורכם מלון ברמה הנדרשת שסוכמה מראש (ההתחייבות הינה לרמת המלון ולא למלון ספציפי).