בעקבות – עולם של תוכן

בעקבות – עולם שלם של מסעות תוכן חווייתיים

מסורת של איכות ומצוינות

לצוות חברת "בעקבות" ניסיון עשיר בהוצאת מסעות תוכן איכותיים ליעדים שונים ברחבי אירופה. שמם הטוב של המסעות שאנו מוציאים הוא פועל יוצא של רמת התוכן המועבר בהם והמותאם לאופיה הייחודי של כל קבוצה, הדרכה איכותית ולא פחות מכך – דאגה לכל פרט ופרט במהלך המסע. אנו דואגים לכלל היבטי המסע על הצד הטוב ביותר כדי שלקוחותינו יוכלו להתמקד בדבר שלשמו יצאו דווקא עמנו למסע: איכות התוכן והחוויה הבלתי נשכחת.

Layer_850_copy

תנו לנו לדאוג עבורכם – תפיסת המסע שלנו

לכל מסע מטעמנו מצטרף "מנהל-מסע" – זו היא פונקציה ייחודית לחברת בעקבות. 

מנהל המסע הינו "הדבק המחבר" בין כלל רכיבי המסע. תפקידו לוודא כי המסע יהיה מדויק עבורכם ויתנהל כמתוכנן. חשוב לנו שניצול הזמן במהלך המסע יהיה מרבי ושלא תדרשו להוציא אנרגיה מיותרת על תיאומים ומנהלות שונות. לשם כך תוכלו להיעזר במנהל המסע שילווה אתכם מטעמנו בכל רגע נתון ולקבל ממנו מענה מלא בכל עניין.

צוות האופרציה המקצועי שלנו ערוך אף הוא לספק לכם מענה בכל תחום: רמת המזון, כשרותו, רגישויות שונות, מסלולים נגישים ועוד. אנו כאן בשבילכם; העלו בפנינו כל נושא שתראו לנכון כדי שנוכל לתכנן עבורכם את המסע המושלם ולאפשר לכם להרגיש "בבית" גם בעת שהותכם בחו"ל.

 

סוגי המסעות

איכות המסע הינה פועל יוצא של התאמתו לאופי הקבוצה ולבקשותיה. אנו מזמינים אתכם לגלות את מגוון המסעות שאנו מציעים לקבוצות וליחידים ליעדים שונים ברחבי אירופה ולהצטרף אליהם בקלות ובנוחות.