אודות חברת בעקבות

“זכור ימות עולם, בינו שנות דור ודור” (דברים ל”ב)

חברת בעקבות מתמחה בארגון והפקת מסעות תוכן איכותיים למגוון רחב של קהלי-יעד בעקבות סיפורו המיוחד של העם היהודי בפולין, אוקראינה, ליטא, לטביה, בלארוס וברחבי אירופה. לחברה מוניטין של דיוק ומצוינות הודות לתפיסת מסע ייחודית ובלעדית הרואה בו מכלול שלם. 

אנו יודעים שכדי לספק לכם מסע חווייתי ובעל משמעות, כזה שיותיר בכם חותם, לא די בתוכן מדויק ובהדרכה איכותית. נדרש שכל המרכיבים – הטיסות, האירוח, הניהול הלוגיסטי וכמובן, התוכן וההדרכה – כל אלה ישלימו זה את זה ויהפכו את המסע לעוצמתי ובלתי נשכח. 

אם גם אתם מעוניינים לצאת למסע מרגש, מעשיר ומחבר בעקבות ההיסטוריה, השורשים והלך הרוח היהודיים פנו אלינו ונדאג לתכנן עבורכם מסע שלם הגדול מסך מרכיביו. הצוות המקצועי והיצירתי שלנו יחלום, יתכנן ויתפור יחד אתכם את המסע שיענה בדיוק על הצורך שלכם.

החזון שלנו

חברת בעקבות תפעל להפגיש קהלים מגוונים מישראל ומחו”ל עם שורשיהם היהודיים ברחבי אירופה באמצעות תכנון והובלה של מסעות תוכן איכותיים. אנו מאמינים כי מסע משמעותי חייב לכלול תוכן עשיר והדרכה איכותית, אך לא פחות מכך – תכנית מוקפדת שתעצים את החוויה ותאפשר התמקדות במה ש”חשוב באמת” ללא הסחת-דעת. החברה תספק ללקוחותיה מסע שהוא “שלם הגדול מסך חלקיו” ותשאף למצוינות בכל היבט.